Personal especialitzat i format contínuament, que coneix a fons els sistemes, equips i necessitats dels nostres clients habituals.
A Clapera Ordinadors disposem d’un servei tècnic informàtic propi i associat, que ens permet oferir una atenció ràpida, professional i de confiança tant a nivell local com amb cobertura ampliada. Donem suport tant a particulars com a empreses, amb solucions per a qualsevol incidència relacionada amb el maquinari, programari, xarxes i seguretat informàtica.
El nostre servei tècnic propi està format per personal especialitzat i format contínuament, que coneix a fons els sistemes, equips i necessitats dels nostres clients habituals. Aquest equip intern s’encarrega de tasques com:
- Diagnòstic i reparació d’ordinadors, portàtils i servidors
- Instal·lació i configuració de programari, sistemes operatius i dispositius
- Manteniment preventiu per evitar avaries i pèrdues de rendiment
- Suport remot i presencial per resoldre problemes amb agilitat
- Gestió i optimització de xarxes i sistemes de seguretat
- Assistència tècnica personalitzada per a usuaris
A més, comptem amb un servei tècnic associat, una xarxa de col·laboradors de confiança que ens permet ampliar les prestacions amb suport altament especialitzat, atenció en horaris ampliats o serveis puntuals en zones fora del nostre radi habitual d’actuació. Això ens permet donar resposta a:
- Intervencions complexes que requereixen coneixements molt específics (com sistemes industrials, virtualització o ciberseguretat)
- Serveis urgents fora d’horari laboral
- Cobertura tècnica en altres poblacions o províncies
Gràcies a aquesta combinació de servei propi i associat, Clapera Ordinadors pot garantir rapidesa, eficiència i continuïtat en la gestió i resolució d’incidències, amb una atenció directa, propera i de confiança.
Ens encarreguem també de la coordinació amb proveïdors, fabricants i serveis externs, de manera que el client no s’ha de preocupar de res. Ens ocupem de tot el cicle: diagnòstic, gestió, reparació i seguiment.
